Česky English Deutsch

Další tipy

Rozcestí Božidarské rašeliniště - NS

Typ

Rozcestník Božidarské rašeliniště stojí při silnici z Božího Daru do Horní Blatné v místě odbočky naučné stezky Božidarské rašeliniště. Tato NS vede částí Národní přírodní rezervace, která byla podle…

Rozcestí Čistá - bývalá obec

Sokolov
Typ

Rozcestník stojící v lesíku u odbočky silnice ze směru Sokolov - Krásno na Prameny v místě bývalé obce Čistá, označuje směr zeleně značené turistické cesty, která touto křižovatkou prochází. Zelená…

Rozcestí Doubí

Typ

Šipky rozcestníku u křižovatky ulic Studentská a Svatošská v Doubí u Karlových Varů ukazují směry modré a zelené turistické trasy a navíc je zde také vychodiště naučné stezky Doubí - Svatošské skály,…

Rozcestí Doubí - dětská vesnička SOS

Typ

Jeden z nejkrásnějších turistických rozcestníků najdete u dětské vesničky SOS v Doubí u Karlových Varů. Rozcestí nemůžete minout, pokud půjdete třeba po modře značené trase z Doubí od zastávky MHD ke…

Rozcestí Doubí - zámek (MHD)

Typ

Rozcestník u parkoviště před zámkem Doubí upřesňuje směr naučné stezky Doubí – Svatošské skály, která je zaměřená na hornictví, geologii a ekologii včetně historie osídlení okolních míst. NS je…

Rozcestí Doubská vyhlídka

Typ

Rozcestník Doubská vyhlídka stojí u cesty kousek od rozhledny Aberg na vrcholu Doubské hory (645 m.n.m.). Směrové šipky rozcestníku ukazují průchozí směr jediné turistické trasy, která tudy prochází.…

Rozcestí Důl Svornost

Typ

Rozcestník je nově umístěný u dolu Svornost, což je jeden z nejstarších dolů Jáchymova. Prochází tudy Evropská dálková cesta E3, Atlantický oceán - Černé moře, která je na českém území vyznačena…

Rozcestí Farská kyselka

Cheb
Typ

Rozcestník umístěný kousek od pramene zvaném Farská kyselka poblíž silnice Mariánské Lázně - Prameny označuje místo, kde se červeně a modře značené turistické trasy rozcházejí. Dále na jih už od této…

Rozcestí Horní Blatná - náměstí

Typ

Rozcestník na starém kaštanu před kostelem sv. Vavřince na stejnojmenném náměstí můžeme označit jako výhodný výchozí bod k výletům do mnoha směrů v širokém okolí. Po červené turistické značce se…

Rozcestí Hotel Zívr

Typ

Rozcestník u odbočky z hlavní silnice k nádraží slouží jako výchozí bod pro dvě Naučné stezky. Červeně značená Hamerská naučná stezka, vhodná pro pěší i cykloturisty, prochází horským terénem s…